Şükrüpaşa Mh. Tortum Yolu Cd. No:35 Yakutiye / ERZURUM (Sanayi Köprü Üstü)
0-0442-243 0 313
Pazartesi - Cumartesi 08:30 - 19:00
Oto Tamir Servisi’nde servis hizmetini olabildiğince basit ve zahmetsiz yapmak istiyoruz. Aşağıda sıkça sorulan bazı sorular bulunmaktadır. Sorunuz aşağıda listelenmemişse, lütfen 0442 243 0 313 numaralı telefondan Müşteri Hizmetleri ekibimizle iletişime geçmekten çekinmeyin.
Alp Oto Servis Olarak, Tamir Servisi’nde daima üreticinin bakım programına uyarız. Garantinizin geçerli kaldığından ve arabanızın mutlu kaldığından emin olacağız – birçok km gelsin!
Aracınıza, kullanıcı el kitabında veya garanti kitapçığında belirtilen aralıklarla servis verildiğinden emin olun ve aracınızın bakımının açık kayıtlarını tutun. Faturada kayıtlı tarih, parça, araç kimlik numarası ve kilometreyi eklediğinizden emin olun. Makbuzlarınızı güvenli bir yerde saklayın. Kullanıcı el kitabında veya garanti kitapçığında bir servis günlüğü varsa, kullanmanızı tavsiye ederiz.
Bir aracı kiralasanız bile, aracı kullanım kılavuzunda belirtildiği gibi iyi çalışır durumda tutmak için gereken tüm bakım ve onarımlardan siz sorumlusunuz.
Kullanıcı el kitabını kontrol et. Belirli parçalar ve servis aralıklarıyla ilgili ihtiyacınız olan tüm bilgileri size verecektir. İyice okuduğunuzdan ve istisnaları ya da ciddi servis notlarını not edin. Tüketiciyi korumak için garantiler var, ancak gereklilikleri yerine getirmelisiniz.
Arabanızın bakımını yapıp tamir ettireceğiniz yer seçimi size aittir. Ancak, garanti kapsamında olan onarımlar için muhtemelen aracı satıcıya geri götürmeniz gerekecektir. Hangi onarımların kapsandığından emin olmak için garantinizi tamamen kontrol edin.
Bazıları aynı tedarikçi tarafından üretilir ve hatta orijinal ekipman parçalarından daha uzun süre garanti edilebilir. Alp oto tarafından tedarik edilen satış sonrası parçalar üreticinin şartnamesine uygundur veya daha fazlasını sağlar.
Bir triger kayışı, motor valflerinin zamanlamasını kontrol eden içten yanmalı motorun bir parçasıdır. Triger kayışı her 50.000 – 70.000 milde bir değiştirilmelidir, ancak her üretici farklıdır. Doğru değiştirme aralığını belirlemek için kullanıcı el kitabına başvurmalısınız.
Ortalama bir sürücü frenlerini yılda 75.000 kez kullanır ve her seferinde çalışacaklarını kabul eder. Bugünün fren sistemleri hidroliktir ve hidrofilik olan fren hidroliği kullanır; bu da havadan nemi emebileceği anlamına gelir. Hidrolik sistemde nem varsa, korozyon meydana gelir ve fren bileşenleri arızalanır. Korozyonu kontrol altında tutmak için fren hidroliği periyodik olarak yıkanmalıdır. Bu prosedür pahalı değildir ve birçok koruyucu bakım programına dahil edilmiştir. Fren hidroliği dikkatli kullanılmalıdır.
Antifriz, oksidasyon ve önemli katkı maddelerinin bozulmasından dolayı iki yılda bir değiştirilmelidir. Bu katkı maddeleri su pompasını yağlar ve metal parçaları pasa ve oksidasyona karşı korur. Ayrıca soğutma suyu hortumlarını yumuşak ve esnek tutmaya yardımcı olurlar. Bugün eski antifrizleri geri dönüştürüp temizleyebiliriz, katkı maddelerini değiştirebiliriz. Antifriz çok toksiktir ve çevre dostu değildir, bu nedenle geri dönüşüm iyi bir anlam ifade etmez. Motor çalışma sıcaklıklarını uygun aralıkta tutmak için motor termostatı her 2 yılda bir değiştirilmelidir.
İstediğiniz tarih ve saatin mevcut olmayabileceğini lütfen unutmayın. Gerçek randevu ayrıntılarınızı onaylamak için sizinle iletişime geçeceğiz.